Godmorgon!

Godmorgon allihop!

Gårtill halv tre idag, därefter sitta kvar lite i skolan och plugga det som behövs.
SEEEEN ska jag möta upp lisa på stationen, min söta lilla lisa, usch vad jag saknat henne!
iallafall, så ska vi käka kinamat (nyttigt) och sen ta tåget till häljarp och träna!!

JO FRESTEN!
träningsmatch mot teckomatorp på lördag, taggad? aaaaaaahaaaaa!!


En sak till, den 26 april åker jag till España, hur underbart är inte det?
Gratis resa dessutom, eftersom skolan betalar, heh.
Nu undrar ni säkert, va? skolan betalar?
Jo, det är så här att jag nu den 19 mars ska få hit en utbytesstudent från spanien och hon ska bo hemma hos mig en vecka. Och eftersom hon kommer till mig, så ska jag åka till henne sen, och vara hos henne en vecka.
Faktiskt något jag ser framemot, även ifall jag är himla nervös över hur det ska gå när jag är hos henne.. Jag är ingen begåvning inom spanska.. men det ska nog gå bra, om inte så får jag i alla fall solsken en hel vecka, suck on that!! ;)

Nä, om jag skulle bege mig till min lektionssal, börjar 09:45 och har två våningar att bestiga, jobbigt...

Ha en bra dag!
Pusspuss, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0