skärpning!

ska egentligen inte klaga.
Åkte till skolan, hade spanska och sen fick jag reda på att min svenska vad inställd, yesyes!
Och det innebar då att min skoldag var slut, 09.30. Helt jävla awsm.

Men så kommer vi till de avsnittet när jag måste åka tåg + buss för att komma hem.
Tåget och bussen tajmar perfa om tåget INTE är sent mer än 5 min.
Men så jävla självklart. Började med att tåget var försenat 5 min, till 10:15. Och sen helt plötsligt, var det försenat till halv elva, suck...
MEN, så har jag ju en bror med körkort som för tillfället inte jobbar, som hämtade mig i stehag. Najsnajs.
Men skånetrafiken, skärpning!!

Städade lite igår, så det är avklarat.
Idag ska jag plugga en hel del.
Två prov på fredag...
Sen ska jag dessutom skriva en sommarjobbsansökan, men var säger jag inte! ;)
++ fixa ett nytt pass, eftersom det förra har gått ut.


Vårkänsla i helgen, underbart väder.
Men det är sommarn vi längtar till, ellåår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0